#

بیوگرافی و تفسیر اشعار بزرگان#

ایشون از بزرگای سبک رپ به حساب می آد به این صورت که بعد از دعوای با پدر و مادرش سره نمره علوم (قسمت زیست شناسی/ تشخیص انگل از تخمک) بالاخره تونست چند روز از خونه بیرون بره و درنهایت هم یه کلاه کپ خرید.خب... چی از این بهتر؟ داشتم رپ پرمحتوا و پرمغز و دلبراشو میخوندم که به نکته های جالبی رسیدم و بد نیس بدونین. کسایی که پشت سر چی چیدن ( یاد رب چین چین افتادم ، بچین بچین ، نه نه ، بچین به چین ... اگه تبلیغشو دیدین با ریتم بخونین... بگذریم !) درواقع همونایی بودن که بت یاد دادن رپ چیه وگرنه هنوز درگیر آهنگ " شبا همش به میخونه میرم من..." و "سلام من به تو یار قدیمی..." و "شهلا یارمهربونوم..." و غیره بودی. یه چیز دیگه. تو رپش نوشته که"مقصد من 4,5 متری خیابونا"... وقتی این مصرع رو خوندم اشک از چشام جاری شد. بالاخره تو ولایت اینا هم آسفالت کشی کردن (جا داره همینجا از دکتر روحانی تشکر کنم که به مناطق محروم هم رسیدگی میکنن) .... خب " زیر رادیکالی"... زیر رادیکال مفهوم های خاصی داره.گاهی یه عدد واردش میشه و یه عدد کوچیکتر میاد بیرون ولی گاهی یه عدد کسری میره توش و یه عدد بزرگتر میاد بیرون... که در هر صورت با این مصرع به ما فهموند که هم اکنون کلاس سوم راهنمایی ( یا به نظام جدید کلاس نهم) به سر میبره و چندماه دیگه امتحاناتش شروع میشه... امیدوارم مدرک سیکلشو بتونه بگیره . " رپو فاحشه کردن" اول اینکه من ادعایی در رپ نداشتم ولی بنظرم امثال بعضیاو رپو اوبـــی کردن. "واسه جنگ با تو حاضریم"... من یکی از این جنگاشو دیدم الان براتون خاطرشو میگم. یه بار یکی از بغلش رد شد و ایشون هوس"جنگ" کرد. رفت هفت هشت تا از بچه محلاشو اورد و به یارو گفت به کی خندیدی ؟ اون یارو که چهره ی عاقل اندر سفیه و کشیده ، قامتی کوتاه ، دستانی پینه زده و موهایی ریخته داشت ؛ دستی در خشتک خود کرد و شروع کردن به خاراندن خایه ( آخه هوا گرم بود ) و گفت : با تو بودم کیونی ! ... نامبرده و همون هفت هشت نفر هم قانع شدن و رفتن. حالا منم با واسه جنگ کاملا آماده ام ... "وی" همون "رایدن" هست که لقبش ، اسم کارکتر یه بازیه... !!! 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:,ساعت1:39توسط HELL | |