#

اول اینکه یه جوری بعضی از اشرار با طرفدارای راک و متال دعوا و درگیری دارن که انگار نمیدونن آلبوم جدید شاهین،سبکش راکه.خوب این که کلن بی ربط بود فقط گفتم یکم داغ بشه پست. صاد# هرچه وحشی تر بهتر. امیدوارم با این آلبوم نصف طرفداراش کم بشه و بقدری خشن باشه که حکم ارتداد قسمت دومش توی سالن های سینما پخش بشه! خیلی خوبه که از سبک چرند رپ استفاده نمی کنه ولی باید ببینیم از چه مدل راکی استفاده میکنه.هرچی که هست خداکنه تخمی نباشه. دو سه تا از متن ترانه هایی که منتشر شد رو خوندم و بنظرم اصلا جالب نبود ولی امیدم به بقیه آهنگاشه. یک خواهش هم از اشرار موقع انتشار آلبوم دارم :به پیر به پیغمبر ما هم داریم گوش میکنیم آلبومو ، جون جدتون تک تک بیتاشو توی پست ننویسین و با شعراش تایم لاین بازی نکنین. فکر کنم اول خرداد میاد ولی بعضیا میگن زودتر میاد.حالا خلاصه هرموقع اومد رعایت کنین دیگه. ممنون!

+نوشته شده در یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:,ساعت23:50توسط HELL | |

رابطه روشن فکر بودن با تعداد حروف# جدیدا نوع جدیدی از خود روشن فکر پنداری وارد صفحهِ غیورِ لاین شده. خیلی هم باب شده. بد نیست بدونید. چند روز پیش وقتی که در اوج بی کاری به سر می بردم گفتم بذار یه نگاهی به این پیج های روشن فکری بندازم. حالا از محتوای بعضی از این ها بگذریم. از پیج صادق هدایت بگذریم که ادمین پیجش هیچ چیزی از صادق و عقده های ادیب و غیره نمی دونست. توی همه این پیج ها به یه نکته جالبی رسیدم و اونم اینه که " روشن فکر بودن با تعداد حروف رابطه مستقیم داره" . به این صورت که هرچه میخوای روشن فکر تر جلوه بدی باید بیشتر تایپ کنی. و دیدم واقعا هم همینه. حالا اگه ما همون حرفایی که اونا زدن رو براتون آبشو بگیریم و توی ده خط سر و تهش رو هم بیاریم ، کیر خود هم حساب نمی کنین. ولی اگه یه قضیه کص شعر رو اینقدر کش بدی و از اراجیف و خزعبلات و ارجاعات مسخره تووش استفاده کنی اونوقت روشن فکر میشی......این پست فقط برای تیکه انداختن به بعضی از پیج ها بود و ارزش دیگری ندارد !

+نوشته شده در شنبه 22 فروردين 1394برچسب:,ساعت20:20توسط HELL | |

لطفا این پست رو به اشتراک# بذارید! 

اینکه ما از اعراب دل خوشی نداریم کاملا درست ؛ اما یک سری فرا فکنی ها و شایعه های که الحمد الله در شبکه های مجازی به آسونی آب خوردن پخش میشه ، کار درستی نیست. این تصویر درواقع فوتوشاپه و خودم شخصا این بازی رو از شبکه HD دیدم. بازی دو هیچ متاسفانه به پایان رسید و فولاد در این بازی نتونست امتیازی کسب کنه. اصلا هم این شایعه که میگن روی پیراهن فلانی نوشته بود "بچه15ساله میخوام" صحت نداره.براتون لینک صحنه های مهم و گل ها رو آماده کردم که میتونید ببینید و این شایعه رو خاک کنید. ممنون !

http://video.varzesh3.com/video/%D8%A7%D9%84%D9%87%D9%84%D8%A7%D9%84-2-0-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF/

+نوشته شده در جمعه 21 فروردين 1394برچسب:,ساعت16:0توسط HELL | |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد